پژوهش
 
من تنهاسه چیزبرای یاددادن دارم سادگی، صبرورحم
باسادگی درافکارواعمال توبه سرچشمه بودن برمی گردی،باصبوری بادوست ودشمن توبابودن همه چیزهماهنگ می شوی،بارحیم بودن نسبت به خودت باهرآن چیزدرجهان آشتی می کنی
درباره وبلاگ


اینجانب هنرآموزدرهنرستانهای قم دررشته کامپیوترمی باشم که ازطریق این وبلاگ تجربیات واطلاعات خودرابه خوانندگان عزیزمنتقل می کنم
نويسندگان
پنج شنبه 28 دی 1390برچسب:پژوهش,اقدام پژوهی,هنرستان,کامپیوتر, :: 10:7 ::  نويسنده : مریم صدقی

 

 

 

نیمه های آذرماه بودکه معاون فنی هنرستان به کلاسم می آیدوپیشنهادمی کندکه رابط پژوهشی مدرسه باشم ...وقتی ازنحوه کار وشرح وظایف سوال می کنم می گویددرحدبرگزاری جلسات است وبعدش هم اگرفعال باشی برایت مزایایی داردوخلاصه برخودواجب کفایی دیدم که قبول کنم، ولی واقعانمی دانم دراین پست افتخاری چه بایدبکنم بخصوص باوجودزیادبودن بارکاری امسال،وبرای منی که کارمحول شده رابایدبه نحواحسنت انجام دهم. اولش بحثهای پژوهش سرامطرح شدوبعدهم بخشنامه جلسه رابطین وهفته پژوهش و درآخرفهمیدم که اهم کارهمان اقدام پژوهی است.به بهانه هفته پژوهش درمرکزتحقیقات جلسه شورابرگزارکردیم وباردیگربه مرکزتحقیقات که زمانی خیلی به آنجامی رفتم نزدیک شدم.

 

 

 

 

 

 

وامااین فعالیت اخیریعنی کلاس ضمن خدمت اقدام پژوهی که ازروزدوشنبه 26دی ماه دراداره ناحیه 2شروع شده است وآقای موسوی معاون تحقیقات وفن آوری مدرس دوره می باشند.

   بحثهای مطرح شده درکلاس باروحیه پژوهشی مدرس مربوطه برایم خیلی جالب است حس می کنم کلاس انرژی مثبتی داردکه من راوامی داردبه پژوهش وبهبودهرچه بیشتروضع موجود.

  بحثهای حاشیه ای ازمدرسه هوشمندمطرح شدوالبته آقای موسوی به علت کمبودوقت بحث مفصل آن به آینده موکول نمودندواین باعث شدموضوع پژوهش راازبحث کارگروهی که درذهنم بودبه بحث هوشمندسازی وتولیدمحتواو...تغییردهم که امیدوارم بتوانم به خوبی روی آن کارکنم.

البته تغییرمدرسه نمی دانم چگونه باشدامیدوارم همه این انرژی کسب شده به خوبی درمدرسه تخلیه شودوالبته می دانم که مدیرمحترم مجال فعالیت رابه من خواهددادهمچنان که همیشه حامی بوده است ولی گاهی احساس می کنم زیاده روی می کنم تاجایی که دلم نمی خواهدپیشنهادات یاخورده فرمایشاتم شکل دخالت یازیادروی ازحدخودم بکند.


نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت15:09---11 آذر 1391
سلام خانم صدقی خوبید؟خسته نباشید.از خداوند برایت چیزی میخواهم که جز خدا در باور هیچکس نگنجد.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 418
بازدید کل : 14244
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->