گزارشی از سال تحصیلی ۸9
 
من تنهاسه چیزبرای یاددادن دارم سادگی، صبرورحم
باسادگی درافکارواعمال توبه سرچشمه بودن برمی گردی،باصبوری بادوست ودشمن توبابودن همه چیزهماهنگ می شوی،بارحیم بودن نسبت به خودت باهرآن چیزدرجهان آشتی می کنی
درباره وبلاگ


اینجانب هنرآموزدرهنرستانهای قم دررشته کامپیوترمی باشم که ازطریق این وبلاگ تجربیات واطلاعات خودرابه خوانندگان عزیزمنتقل می کنم
نويسندگان
جمعه 8 دی 1389برچسب:, :: 12:52 ::  نويسنده : مریم صدقی

امسال راباانرژی زیادی آغاز کردم بخصوص که درتابستان برای مطالب درسی وبررسی آنهاوقت زیادی گذاشته بود

درسهای امسال :رایانه کارمقدماتی ویندوزو...وآفیس ۲۰۰۷وفتوشاپ .وفلش که هردوسی اس ۴می باشند

امابرای تدریس مفاهیم درفصلهای ابتدایی از اسلایدهای آماده کرده ام استفاده کردم

وفیلمهای فلش راکه در تابستان تکمیل کرده بودم بایگانی کرده و به علت تغییرنسخه کتاب فیلمهای جدیدی راآماده کردم که اینبارصداگذاری هم کردم

والبته پروژه آموزش راهنمایی رانندگی فلش که درحال انجامش هستیم و تصاویرش راپس ازاتمام دروبلاگ خواهم گذاشت

دربحث فتوشاپ سعی کردم که به پروزه عملی که خودم آماده می کنم بیشتربپردازم و نمونه کارهای زیادی راآماده کردم که سعی می کنم درفرصتی دروبلاگ قراردهم.

تجربه ای که درتدریس عملی بدست آوردم همین بحث نمونه کاراست یعنی هرچه خودت کاربیشترانجام بدهی والبته یک پروژه کامل هم به زیروبمهابیشترآشنا می شوی وهم دانش آموزان اعتمادبیشتری نسبت به تدریس ات خواهندداشت

والبته دربحث تئوری فکرمی کنم حل نمونه سوال بسیارکمک کننده خواهد بودکه امیدوارم بااتمام به موقع کتابها بتوانم دردوره این کارانجام دهم

درچندماه گذشته گروه کامپیوترنیزبسیارفعال بود و کارگاههاوضمن خدمتهای مختلفی برگزارشد

مبانی هنرهای تجسمی

سخت افزار

تولیدمحتوای الکترونیکی تکمیلی

واین آخری لینوکس

دراینجاجادارداززحمات پدرومادرعزیزم که بانگهداری نازنینم مرادرشرکت دراین کلاسها یاری کردندتشکرکنم

اما فعالیتهای دیگر خودم

کارروی پروژه تولیدمحتواالکترونیک درآموزش فتوشاپ است که باهمگروهی خانم علی حسینی آن راشروع کرده ایم

وکلاس لینوکس استادارجمند آقای حمیدی که جلسه سوم آن رابه پایان رسانده ایم و امیدوارم بتوان مطالب آموزش آن راروی وبلاگ قراردهم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 392
بازدید کل : 14218
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->