ازمدرسه تاکلاس عشق
 
من تنهاسه چیزبرای یاددادن دارم سادگی، صبرورحم
باسادگی درافکارواعمال توبه سرچشمه بودن برمی گردی،باصبوری بادوست ودشمن توبابودن همه چیزهماهنگ می شوی،بارحیم بودن نسبت به خودت باهرآن چیزدرجهان آشتی می کنی
درباره وبلاگ


اینجانب هنرآموزدرهنرستانهای قم دررشته کامپیوترمی باشم که ازطریق این وبلاگ تجربیات واطلاعات خودرابه خوانندگان عزیزمنتقل می کنم
نويسندگان
یک شنبه 21 اسفند 1386برچسب:, :: 9:31 ::  نويسنده : مریم صدقی
حدودساعت 8 می روم مدرسه و تاسرویس می آید وحرکت می کنیم ساعت 10 است ،40 دقیقه ای نمازودعای توسل وبعدهم بیرون می آییم و ساندویچ هایی راکه بچه هاباهماهنگی خانم محمودآبادی آماده کرده اند می خوریم .
 

باوجودآنکه نه معاون پرورشی بودم ونه روز کاری ام ،برای رفتن به این سفرکوتاه راغب بودم ،پس درزمان ورودخیلی دعاکردم که که مشکلی پیش نیاید وهمه به سلامت برگردیم ،کنترل بچه ها درلحظاتی که ازماشین پیاده شدیم وتامسجدرسیدیم سختو اضطراب زابود ولی زقتی اشکهای بچه هارو پای دعای توسل دیدم وسادپی روحشان راازخداخواستم که بحق این دلهای پاک همه ماراحاجت رواکند،...

 

ولی فردای آنروز سرکلاس دلم می خواست درمورداین موضوع بیشتربگویم ودرمورد همه آنچه دردلم گذشته بودولی نمی دانم چرا جوکلاس زیادبه این موضوع کشانده نشد.

 

امااین آخرین جلسه سال 86 خواهدبود وشاید بتوانیم حرفهای خوب راآنجابازگوکنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 380
بازدید کل : 14206
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->