روزدوم باشبکه
 
من تنهاسه چیزبرای یاددادن دارم سادگی، صبرورحم
باسادگی درافکارواعمال توبه سرچشمه بودن برمی گردی،باصبوری بادوست ودشمن توبابودن همه چیزهماهنگ می شوی،بارحیم بودن نسبت به خودت باهرآن چیزدرجهان آشتی می کنی
درباره وبلاگ


اینجانب هنرآموزدرهنرستانهای قم دررشته کامپیوترمی باشم که ازطریق این وبلاگ تجربیات واطلاعات خودرابه خوانندگان عزیزمنتقل می کنم
نويسندگان
یک شنبه 22 اسفند 1386برچسب:, :: 9:33 ::  نويسنده : مریم صدقی
.1 برای تعریف یک Userحتما باید پسورد حداقل هفت باشد و بااینکه کتاب گفته باید complexهم باشد ولی اعدا را هم قبول می کند یعنی 1234567را به عنوان پسورد قراردادم.
باوجودآنکه
Policyهای Passwordراغیرفعال کردم به طوری که اول مینیمم پسورد را صفر قراردادم و حتی بعدا Not Defineکردم ولی بازهم درخواست پسورد می کرد.

2. دستگاههای متصل به شبکه را می توانم از My Network Places/Entire Network/Microsoft windows Networkدید اما بعضی وقتها موقع وارد شدن خطایی مبتنی بر پیدانکردن domainدریافت می کردم که با این وجود هنوزهم دستگاه در لیست پیدامی شد.

3. کاربران غیراز Adminدسترسی به تنظیمات شبکه ندارند یعنی قسمت تنظیم IPهاغیرفعال است.بنابراین باید فقط باید کاری کنم که کسی دسترسی Localنداشته باشد تامثل جلسه پیش تنظیم آدرس ها را تغییرندهند.

4. یه گزینه هم پیداکردم که با کلیک راست روی هرکامپیوتری بدست می آمد که آن هم Manageبود از طریق این گزینه می توانستم Computer Managementهردستگاهی را ببینم ولی مثلا قسمتهایی مثل Disk Managementغیرفعال بود و امکان تغییرUser ها وجوداشت.مساله جالب این بود که با وجواینکه دستگاهها به صورت Local متصل بودند ولی بازهم ازطریق Domainدیده می شدند.

5. سعی کردم کاری کنم که دستگاهها نتوانند به صورت Localبه سیستمها Logonکنند نمی دانم راه دیگری دارد یا مسیر همان است از طریق Group Policyاین کارراانجام دادم یعنی:
یک
OUبه نام Siteایجاد کردم و درمنوی Propertiesآن GPبه نام Locallyاضافه کردن و در Editآن در قسمت Windows Settingوقسمت User Right….گزینه پیداکردم به عنوان Deny Log on Locallyو گروهی را که ازقیل ساخته بودم دراین قسمت Addکردم و پس ازاتمام Pcهایم را که در قسمتcomputerلیست آنها را می دیدم عضو این گروه کردم یعنی در قسمت Memberگروه موردنظررا Addکردم . نکته ایی در این قسمت توجه ام را جلب کرد و آن هم Set Primaryبود فکررکدم شاید گروهی را که ارجه تراست باید انتخاب کنم چون درلیست Memberهرکدام از این دستگاهها درابتدا Domainدیده می شد به همین دلیل گروه ساخته شده خودم را Primaryقراردادم و فکرمی کنم در اثر این تنظیم بود که دیگر اجازه نداد کاربرم وارد Domain شود.

همکاری می گفت من زمانی که دستگاهها را به شبکه
Logonکردم کاربران اجازه اتصال Localنداشتند (یعنی بدون هیچ تنظیمی)ولی درکتاب هماین مطلب را به وضوح داریم که پس از اتصال به Domain دوراه برای LogonوجوداردLocallyوDomain؟؟؟؟؟؟

تااینجاکاررامتوقف کردم تا جواب سوالاتم رابگیرم و در جلسات آتی ادامه کار را انجام دهم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 389
بازدید کل : 14215
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->