کتاب لطفاپدرومادرخوبی باشید
 
من تنهاسه چیزبرای یاددادن دارم سادگی، صبرورحم
باسادگی درافکارواعمال توبه سرچشمه بودن برمی گردی،باصبوری بادوست ودشمن توبابودن همه چیزهماهنگ می شوی،بارحیم بودن نسبت به خودت باهرآن چیزدرجهان آشتی می کنی
درباره وبلاگ


اینجانب هنرآموزدرهنرستانهای قم دررشته کامپیوترمی باشم که ازطریق این وبلاگ تجربیات واطلاعات خودرابه خوانندگان عزیزمنتقل می کنم
نويسندگان
سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, :: 19:35 ::  نويسنده : مریم صدقی

این کتاب اثرمحمودنامنی وصدیقه شجاعی نامنی می باشد که این هفته توانستن مطالب مهم ومورداستفاده اش رامطالعه کنم.

نکات موجوددراین کتاب باجملات ادبی زیبایی همراه است همچنین باجملاتی ازبزرگان

یکی ازمتنهای موجوددرآن ازپروین صداقت زاده درموردفیض فرزندوادرشدن این نوشته بود:

عاقبت یک شب ازشب های دور

کودک من پابه دنیامی نهد

آن زمان برمن خدای مهربان

نام شورانگیزمادرمی نهد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 385
بازدید کل : 14211
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->