رمزعبوروبلاگ
 
من تنهاسه چیزبرای یاددادن دارم سادگی، صبرورحم
باسادگی درافکارواعمال توبه سرچشمه بودن برمی گردی،باصبوری بادوست ودشمن توبابودن همه چیزهماهنگ می شوی،بارحیم بودن نسبت به خودت باهرآن چیزدرجهان آشتی می کنی
درباره وبلاگ


اینجانب هنرآموزدرهنرستانهای قم دررشته کامپیوترمی باشم که ازطریق این وبلاگ تجربیات واطلاعات خودرابه خوانندگان عزیزمنتقل می کنم
نويسندگان
شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, :: 12:23 ::  نويسنده : مریم صدقی

رمزعبوروبلاگ دانش آموزان رااینجازدم که یادم نره ببخشیدرمزداره

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
رمز

نظرات شما عزیزان:

زهرا محمدی
ساعت21:22---8 اسفند 1393
سلام خانم صدقی عزیز امیدوارم هر کجا که هستید سالم و سلامت باشید خیلی خوشحالم که شما معلم من هستید براتون همیشه دعا می کنم که در زندگی شاد باشید

زهرا محمدی
ساعت21:21---8 اسفند 1393
سلام خانم صدقی عزیز امیدوارم هر کجا که هستید سالم و سلامت باشید خیلی خوشحالم که شما معلم من هستید براتون همیشه دعا می کنم که در زندگی شاد باشید

نفیسه محمد پور
ساعت23:10---19 دی 1393
خانم صدقی ممنون میشم اگه نمره ی مبانی و بهم ایمیل کنید


نفیسه محمدپور
ساعت16:43---18 مهر 1393
سلام خانم صدقی من یکی از دانش اموزانتون در مدرسه ی امنه هستم از اینکه دبیری به مهربونی شما دارم خیلی خوشحالم
دوستون دارم


نرگس چراغی
ساعت17:50---19 مهر 1392
خدایاازتوتشکرمی کنم که به ما معلمی خوب صبوروبانشاط دادی.ازاین که معلم کلاس ماشدیدخیلی خوشحالم.انشاالله همیشه درزندگی موفق وپیروز باشید.برایتان ارزوی سلامتی وسربلندی می کنم.

لاههههههوتی
ساعت13:39---10 فروردين 1392
عید همتن م ب ا ر ک.....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 379
بازدید کل : 14205
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->